Naši doktoři

PR klinika vznikla v roce 2008 jako reakce na epidemii nenápadité komunikace tehdejších PR agentur. Lékařský název není samoúčelný, ale odkazuje k podstatě, která spočívá v neustálém zdokonalování a badatelské vášni se závazkem pomáhat.

šéf & primář

Měl jsem sen a v něm byly opravdové značky, které vypráví příběhy. V komunikaci značek usilujeme o svět, ve kterém si lidé vzájemně rozumí a značky nejsou odděleny. Naopak chodí po stejných ulicích a mluví řečí těchto lidí.

Martin

praktická lékařka & account manager

Je mnohem jednodušší lézt po umělé stěně, kde jsou strojově vyrobené chyty přesně odpovídající zvolené obtížnosti. Stejně ale raději pokouším přírodní skály vytesané silami větru a deště.

Helena

kardiolog & account manager

Když už mladí lidé nezvedají oči od obrazovek telefonů, dopřejme jim kvalitní podívanou. Je jedno, jestli čerpáte informace z knih, filmů nebo video vzkazů na Snapchatu.

Martina

vrchní lapiduch & senior content manager

Pepa

estetický chirurg & strategist

Vystihuji krásu různých oblouků na zasněžených i zcela rovných podkladech.

Martin

sociopat & ředitel kulturní sekce

Velká reklama potřebuje skvělou hudbu. Není spot, ke kterému by nebylo možné udělat soundtrack za víkend.

Jarda

plicní lékařka & account manager

Plicní lékaři by se měli zabývat nejen dechem, ale také etymologicky spřátelenými oblastmi, jako jsou duch a duše. V našem týmu se snažím posilovat tuto stránku a vdechnout pohledu na život trochu jiný rozměr.

Andrea